Millie

Friday, July 06, 2007

Linda

Mine kjære venn, kollega og samboer har dessverre forlatt meg til fordel for en annen… Savnet er ulidelig stort! Ikke like effektive frustrasjonsutløp (noe det trengs en hel del av!), langt fra like god smak på iskaffen når den drikkes aleine (gasserne syns den er ”raty”), ikke like morro å jakte på kakerlakker uten baktroppen, og ingen som hjelper meg med fransken! Det eneste positive er at det kan se ut til at musene syns det er mindre attraktivt å besøke leiligheten etter at Linda dro! De er rett og slett forsvunnet…

My dear friend, colleague and flatmate has unfortunately abandoned me in favor of someone else… The loss is immense! Not as efficient ventilation of frustrated feelings (which is needed quite often!), not as good a taste on the ice-coffee when it’s consumed alone (the Malagasy thinks it is “raty”), not as fun to hunt cockroaches without the rear party, and no one to help me with the French language! The only positive thing is that the mice seem to find it less attractive to visit the apartment after Linda left!






It’s not at all the same without you, Linda!

3 Comments:

Blogger Linda said...

Du er bare SÅ go'! Jeg er jo veldig lei meg for at jeg lot deg i stikken... Malahelo aho! Men ser frem til å drikke iskaffe med deg når du bestemmer deg for å komme til Oslo mot slutten av året! Jobber fortsatt for det ;-)Gros bisou

July 06, 2007 1:59 AM  
Blogger Silje said...

Hei Milfrid!
Håpar alt står bra til der sør. Alltid kjekt å tilfeldig møte på deg når du er heime i gamlelandet!

July 30, 2007 12:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

bonjour linda je m'appelle Alain , je voudrai chercher du travail a stavenger peu tu me donner de l'aide pour trouver une chambre pas chère...3000kro,maximum moi Aussi je te fait de gros bisou

July 09, 2011 12:35 AM  

Post a Comment

<< Home